این شما و 8 تا از محبوب ترین ست های لباس راحتی نوزاد آبان ماه ۱۴۰۰

بروز رسانی شده در 2 سال پیش

ست لباس راحتی نوزاد
خرید سیسمونی و لباس نوزاد یکی از لذت‌بخش‌ترین و جذاب‌ترین خریدهای دنیاست؛ دنیایی از بی‌نهایت طرح و رنگ با پارچه‌های نرم و دوخت‌های ظریف. انتخاب لباس از میان این همه تنوع گاهی کار دشواری است؛ اما شاید بهترین و ساده‌ترین روش، انتخاب یک ست لباس با تکه‌های مختلف باشد. به این ترتیب انتخاب لباس برای موقعیت‌های مختلف، کار چندان سختی نخواهد بود.
انواع ست لباس راحتی نوزاد
تی‌شرت و شلوار: تی شرت و شلوار نوزادی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین لباس‌های راحتی نوزادی است. این لباس‌ها برای استفاده‌ی راحتی، یا زمان بازی و خواب انتخابی ایده‌آل خواهد بود. از این نوع ست می‌توان در تمام روزهای سال استفاده کرد.
بلوز و شلوار: بلوز و شلوارهای نوزادی دخترانه و پسرانه طرح‌های بسیار متنوعی دارد. بلوزهای آستین‌بلند برای استفاده‌ی پاییزه و بهاره مناسب‌تر هستند. 
سویشرت و شلوار: سویشرت و شلوار نوزادی را برای استفاده در روزهای سرد سال انتخاب کنید. این سویشرت‌ها ممکن است کلاه‌دار یا بدون کلاه باشند. سویشرت‌های نوزادی معمولا آستری بسیار نرم دارند، اما بهتر است برای محافظت از پوست نوزاد، آن را به همراه تی‌شرت یا تاپ استفاده کنید. 
سرهمی: سرهمی ساده‌ترین و راحت‌ترین انتخاب برای یک دست لباس آماده و حاضر است. سرهمی ممکن است آستین‌کوتاه یا آستین‌بلند باشد. سرهمی‌های تو کرکی و گرم برای استفاده‌ی پاییزی و زمستانی مناسب هستند. 
ست چند تکه: ست چند تکه شامل لباس‌های مختلفی مانند تاپ، تیشرت، بلوز، شلوار، بادی، کلاه، پیشبند و... می‌شود. با انتخاب یک ست لباس چند تکه، لازم نیست چندین بار خرید جداگانه‌ی انواع لباس را انجام دهید.
معتبرترین تولیدکنندگان ست لباس راحتی نوزاد
برندهای زیادی در تمام دنیا در زمینه‌ی طراحی و تولید سیسمونی و لباس بَچه گانه فعالیت می‌کنند. بلوکیدز، ال سی وایکیکی، اچ اند ام، ایدکس، مانگو و... از برترین برندهای جهانی و آدمک، پیانو، سون پون، بی بی ناز، دایان، مهرک و... هم از خوش‌نام‌ترین مارک‌های ایرانی در لباس نوزاد هستند.
خرید آنلاین ست لباس راحتی نوزاد در دیجی‌کالا
فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مجموعه‌ای از برترین ست‌های نوزادي دخترانه و نوزادي پسرانه را گردآوری کرده است. این لباس‌ها از بین باکیفیت‌ترین و زیباترین محصولات داخلی و خارجی انتخاب شده‌اند. با بررسی مشخصات و مقایسه‌ی قیمت این محصولات می‌توانید خرید اینترنتی جذاب و ساده‌ای را تجربه کنید.




ما در اینجا به این شما و 8 تا از محبوب ترین ست های لباس راحتی نوزاد آبان ماه ۱۴۰۰ میپردازیم

ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

وب جو
Logo