لیست بهترین دمپایی های آبان ماه ۱۴۰۰

بروز رسانی شده در 2 سال پیش

دمپایی

دمپایی وسیله کاربردی و مفید جهت پوشش و مراقبت از پا که اکثرا در منزل و اغلب فضای نزدیک به منزل استفاده می شود. اکثر دمپایی های موجود در بازار از جنس های پلاستیکی، ابری و حوله ای تولید می شود. مدل های طبی دمپایی از پر طرفدارترین نوع دمپایی طی سال های اخیر به حساب می آید.

 


انواع دمپایی زیبا و راحت

دسته بندی انواع دمپایی فارغ از مردانه، زنانه، پسرانه و دخترانه با توجه به جنس، مدل، طرح و محل استفاده تقسیم می شوند.

دمپایی رو فرشی: این دمپایی های خانگی باید به گونه ای انتخاب شود که در محیط لیز مثل سرامیک و سنگ منجر به آسیب شما نشود. ضمن اینکه این دمپایی های راحتی نباید مانع از رسیدن هوا به پاها شود. بنابراین دمپایی های ابری و جلو بسته مناسب استفاده طولانی مدت در منزل نمی باشند. انواع دمپایی های طبی خزدار، حوله ای، چسب دار و عروسکی اغلب در محیط خانگی کاربرد دارند. دمپایی های عروسکی بچه گانه به ویژه نوع حوله ای یکی از پرطرفدارترین دمپایی های روفرشی دخترانه به حساب می آید. 

دمپایی لا انگشتی: این نوع از دمپایی ها مناسب ترین گزینه برای فصول گرم سال محسوب می شوند. دمپایی های لا انگشتی زنانه و دخترانه علاوه بر محیط خانگی و استخر اخیرا از آیتم های ضروری سالن های آرایشی جهت پدیکور ناخن هستند.

دمپایی ابری: سبک ترین جنس در بین دمپایی ها متعلق به دمپایی ابری ست. دمپایی های ابری اغلب به صورت لا انگشتی تولید می شوند. این مدل از دمپایی ها بیشتر در محیط های ساحلی و شنا استفاده می شوند.

دمپایی طبی: این نوع از دمپایی ها  به افرادی که از ناحیه پا و کمر احساس درد می کنند، توصیه می شود. ظاهر اغلب دمپایی های طبی به صورت چسبی می باشد.

دمپایی دستشویی: مناسب ترین مدل دمپایی برای دستشوی دمپایی های پلاستیکی است؛ زیرا امکان خیس شدن آن وجود دارد و این نوع جنس در کم ترین زمان ممکن خشک می شود. هم چنین برای جلوگیری از لیز خوردن در زمین و کاشی خیس بهتر است کف دمپایی پلاستیکی دستشویی صاف نباشد.

دمپایی شنا: از یکی از آیتم های ضروری استخر داشتم دمپایی شناست. دمپایی های لا انگشتی متداول ترین مدل دمپایی برای استفاده در استخر به شمار می رود. انتخاب دمپایی شنا نیز باید به گونه ای باشد که مانع از لیز خوردن در کف خیس و سر استخر شود. بهتر است کف دمپایی ها شنا کاملا تخت نباشد یا شیارهایی درون آن به کار رفته باشد.

دمپایی خزدار: این مدل از دمپایی های فانتزی در گروه محبوب ترین دمپایی ها رو فرشی زنانه و دخترانه قرار می گیرند. دمپایی های راحتی خز دار زنانه در فصول سرد سال بیشترین فروش را دارند.

دمپایی حوله ای: دمپایی حوله به واسطه جنس لطیف و راحتشان به دمپایی های خواب شهرت دارند. به عبارتی این مدل از دمپایی های عموما کنار تخت قرار دارند و همراه با لباس خواب مورد استفاده قرار می گیرند. مدل خز دار دمپایی خواب بسیار جذاب و شیک است.

 


خرید اینترنتی انواع دمپایی طبی و شیک

مطرح ترین برند دمپایی در بین برندهای ایرانی متعلق به برند نیکتا است. برند نیکتا طی سالهای متمادی با تولید انواع دمپایی های زنانه، مردانه و بچه گانه با جلب رضایت مشتریان توانسته سهم عمده بازار دمپایی ایران را در اختیار خود بگیرد. خرید اینترنتی دمپایی از سایت دیجی کالا امکان مشاهده انواع دمپایی های اعم از روفرشی، لا انگشتی و... را برای شما فراهم می آورد. ضمن اینکه این سایت اینترنتی طبق روال همیشه تمام محصولات خود را با قیمتی اقتصادی و تضمین کیفیت محصول به فروش می رساند.
 




ما در اینجا به لیست بهترین دمپایی های آبان ماه ۱۴۰۰ میپردازیم

ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

وب جو
Logo