8 تا از جدید ترین آب میوه گیری های آبان ماه ۱۴۰۰

بروز رسانی شده در 2 سال پیش

آبمیوه گیری

آبمیوه‌ی طبیعی که در خانه و از میوه‌های تازه و مرغوب تهیه می‌شود، در مقایسه با سایر آبمیوه‌های بسته‌بندی شده و آماده، مقوی‌تر و سالم‌تر است. اگر دوست دارید در هر لحظه‌ای که اراده کردید از یک لیوان آبمیوه طبیعی لذت ببرید، بهتر است هرچه زودتر یک دستگاه آبمیوه گیری تهیه کنید. با استفاده از آبمیوه گیری می‌توانید انواع آب میوه‌های تابستانی و زمستانی نظیر پرتقال، آناناس، سیب  و... را تهیه کنید. آب میوه‌ی صد در صد طبیعی، منبع غنی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است حال اگر از میوه‌های تازه برای اینکار استفاده شود میزان جذب مواد معدنی را افزایش می‌دهد. بنابراین برای پیروی از تغذیه سالم بی شک به یک آبمیوه‌گیری خانگی احتیاج دارید.
آبمیوه‌ گیری انواع گوناگونی دارد و به مدل‌های دستی، برقی، و آب مرکبات گیری تقسیم می‌شوند. این محصولات معمولا صدای بلندی دارند پس در هنگام خرید از عدم لرزش و صدای بلند آن مطمئن شوید. قدرت آبمیوه گیری مسئله‌ی دیگری است که باید به آن توجه کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آبمیوه گیری جنس تیغه‌های آن است، مقاومت بالا و قدرت برندگی از نشانه‌های یک آبمیوه گیری قدرتمند است. برخی از دستگاه‌های آبمیوه گیری چندکاره‌اند و با مخلوط کن و آسیاب عرضه می‌شوند.
با رعایت چند نکته‌ی ساده می‌توانید عمر آبمیوه گیری خود را افزایش دهید. مثلا از تراز بودن سطح زیرین آبمیوه گیری مطمئن شوید. آب سرد برای شستشوی دستگاه مناسب تر است. پیش از آنکه دستگاه را روشن کنید، از محکم بودن قطعات متحرک دستگاه اطمینان حاصل کنید و در نهایت به مخزن تفاله توجه ویژه‌ای داشته باشید و همیشه آن را تمیز نگه دارید.

خرید انواع آبمیوه گیری از برندهای معتبر در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

در این صفحه از محصولات دیجیکالا می‌توانید برندهای معتبر آبمیوه گیری مانند آبمیوه گیری برقی و دستی را مشاهده کنید. فروشگاه اینترنتی دیجیکالا با ارائه‌ی انواع برندهای آبمیوه گیری پارس خزر و برندهای معروف خارجی مانند آبمیوه گیری فلر، فیلیپس، بوش، پاناسونیک و... تنوع بی‌نظیری از آبمیوه گیری را در اختیار کاربران خود قرار داده است. این محصولات از قیمت‌های اقتصادی و مناسب گرفته تا محصولات خاص و گرانقیمت در دسترس هستند. با خرید آنلاین می‌توانید مشخصات فنی و قیمت  آبمیوه گیری گوناگون را با یکدیگر مقایسه کنید و با خرید آنلاین از دیجی‌کالا از سایر تخفیف ها بهره‌مند شوید.

آبمیوه گیری فیلیپس        آبمیوه گیری بوش        آبمیوه گیری پاناسونیک        آبمیوه گیری گوسونیک        آبمیوه گیری کنوود        آبمیوه گیری نانیوا        آبمیوه گیری همیلتون          آبمیوه گیری ویداس        آبمیوه گیری براون




ما در اینجا به 8 تا از جدید ترین آب میوه گیری های آبان ماه ۱۴۰۰ میپردازیم

ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

وب جو
Logo