لیست جدید ترین قهوه ساز های آبان ماه ۱۴۰۰

بروز رسانی شده در 2 سال پیش

دستگاه قهوه ساز

قهوه این نوشیدنی صبحگاهی مورد علاقه‌ی بسیاری از افراد است و بسیاری از زنان و مردان بدون آن نمی‌توانند روز خود را کاملاً شروع کنند. مطمئناً کافی‌شاپ‌ها در همه جا وجود دارند ، اما برای داشتن سریع یک فنجان قهوه در خانه در حالی که هنوز لباس رسمی بیرون پوشیده نشده است، به دستگاه قهوه ساز خانگی نیاز است. 
زمانی که افراد قهوه‌ی مورد علاقه‌ی خود را دم می‌کنند، می‌توانند از مواد و قهوه‌هایی که دوست دارند استفاده و انواع طعم‌دهنده‌ها را اضافه و دقیقاً به میزان مناسب شیر، خامه یا مواد شیرین‌کننده را ترکیب کنند. مهم‌تر از همه‌ی این‌ها می‌توانند به جای لیوان کاغذی یک‌بار مصرف با درپوش آزاردهنده در لیوان مورد علاقه‌ی خود قهوه بنوشند و به محیط‌زیست آسیب نرسانند. بعلاوه، تهیهی قهوه در خانه به‌وسیله‌ی دستگاه قهوه ساز باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود. 
فرآیند تهیه‌ی یک لیوان قهوه به‌صورت تئوری بسیار ساده است، اما دستگاه‌های مختلف قهوه ساز و قهوه جوش می‌توانند نتایج متفاوتی را ایجاد کنند. دستگاه‌های قهوه ساز دارای تنظیمات مختلفی هستند، از مدل‌های برقی و غیر برقی گرفته تا دستگاه‌های قهوه ساز قطره‌ای، دستگاه‌های لیوان یا کپسول که هر بار یک فنجان درست می‌کنند، تا دستگاه‌های اسپرسوساز.

 
نکاتی مهم پیش از خرید دستگاه قهوه ساز

دستگاه‌های قهوه ساز و قهوه جوش از تنوع گسترده‌ای برخوردار و هر یک از آن‌ها دارای امکانات و ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. قیمت این دستگاه‌ها متفاوت است و ساده‌ترین آن‌ها از یک میلیون شروع می‌شود و تا دستگاه‌های اسپرسوساز پیشرفته تا چندین میلیون متغیر است.
موارد زیادی در هنگام خرید دستگاه قهوه ساز باید در نظر گرفته شود اما اکثر تصمیمات مربوط به اولویت، هزینه و راحتی است. یک قهوه ساز برقی قابل برنامه‌ریزی می‌تواند هنگام بیدار شدن قهوه را برای افراد یک خانواده آماده کند. این دستگاه برای کارمندان و دانشجویان بسیار کاربردی و راحت است.


انواع دستگاه قهوه ساز

نوع قهوه‌ی نوشیدنی نیز در خرید دستگاه قهوه ساز بسیار کمک‌کننده است. دستگاه قهوه ساز با دستگاه اسپرسوساز متفاوت هستند اما داشتن دو دستگاه در پیشخوان فضای زیادی را اشغال می‌کند. قهوه سازهای هیبریدی هر دو نوع قهوه را دم و فضای کمتری را اشغال می‌کنند و احتمالاً هزینه کمتری نسبت به خرید دو دستگاه جداگانه دارند، اما اگر فردی به دنبال بالاترین کیفیت قهوه و اسپرسو باشد ممکن است بهترین انتخاب این دستگاه نباشد.
میزان مصرف قهوه هم می‌توانند یکی از المان‌های مورد توجه در هنگام خرید دستگاه قهوه ساز باشد. بعضی از دستگاه‌های قهوه ساز طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها را دم می‌کنند در حالی که برخی از دستگاه‌های دیگر محدود هستند. دستگاه‌های قهوه ساز که مقادیر بیشتری قهوه تولید می‌کنند برای افرادی که قهوه زیادی دوست دارند و صبحانه‌های خانوادگی، صرف صبحانه با همسایگان یا مهمانی‌های شامی که در آن قهوه سرو می‌شود بسیار مناسب هستند.


خرید آنلاین دستگاه قهوه ساز و قهوه جوش

برای خرید آنلاین دستگاه قهوه ساز و قهوه جوش می‌توان به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مراجعه کرد. این فروشگاه مجموعه‌ای از دستگاه‌های قهوه ساز از برندهای معتبر گاستروبک،نوا،فلر، بوش و فیلیپس اصل را گردآوری کرده است.شما می‌توانید بعد از مشاهده مشخصات و نظرات سایر کاربران به همراه عکس‌ها بهترین انتخاب را داشته باشید.




ما در اینجا به لیست جدید ترین قهوه ساز های آبان ماه ۱۴۰۰ میپردازیم

ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

وب جو
Logo