در این مطلب می پردازیم به محبوب ترین عطر و ادکلن های جیبی شهریورماه 1400 در تیمچه

بروز رسانی شده در 3 سال پیش

عطر جیبی
عطر جیبی از جمله اکسسوری‌های پرطرفداری است که می‌توان آن در کیف اغلب خانم‌ها و آقایان پیدا کرد. عطر و ادکلن جیبی، در ابعاد بسیار کوچک‌تر از برند اصلی خود ارائه می‌شوند. این محصولات با ماندگاری بالا، وزن سبک، ابعاد کوچک محصولی کاربردی برای استفاده‌ی روزمره است و می‌توان آن را همیشه با خود به همراه داشت.
انواع عطر جیبی
عطر جیبی آقایان: بوی خوشایند عطر، بسته به سلیقه افراد متفاوت تعریف می‌شود. عطر مردانه اغلب از رایحه‌ی تندتری نسبت به سایر عطرها برخوردار است. می‌توان انواع عطر مردانه با رایحه فلفل، میوه و با طبع خنک و گرم مشاهده کرد. 
عطر جیبی بانوان: عطر جیبی بانوان نیز مانند عطر جیبی مردانه از تنوع بالایی برخوردار است. شما می‌توانید رایحه‌ی دلخواه از عطرهای اصل و اورجینال را در به صورت عطر جیبی خریداری کنید. 
عطر جیبی کودکان و نوجوانان: عطر جیبی کودکان و نوجوانان با بسته بندی جذاب و رایحه‌های ملایم، استفاده از عطر را به آنها می‌آموزد. آنها می‌توانند این محصولات سبک و کوچک را به راحتی با خود به همراه داشته باشند.
برندهای تولیدکننده عطر جیبی
برندهای متعددی به تولید عطر جیبی مردانه و زنانه می‌پردازند شما می‌توانید محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای دنیا را مانند اونتوس و کاپیتان بلک را خریداری کنید. عطرهای جیبی در مقادیر 1 میلی لیتر گرفته تا 25 میل و بالاتر ارائه می‌شود. از بهترین مارک تولید کننده عطر جیبی می‌توان برندهای ژک ساف (Jacsaf)، بیک (Bic)، اسکوپ (Scop)، اسمارت (Smart) و سایر برندها معتبر را نام برد. 
خرید آنلاین انواع عطر جیبی
عطر و ادکلن جیبی با کیفیت عالی، بوی خوشایند و قیمت مناسب یکی از بهترین گزینه‌های خرید عطر و هدیه دادن محسوب می‌شود. در هنگام خرید باید به اصالت کالا توجه داشته باشید. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا محصولات بهترین برندهای عطر جیبی را با ضمانت اصالت در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای تکمیل استایل خود، یک عطر با رایحه‌ی منحصر به فرد را تهیه کنید و از خرید اینترنتی آسان و بی دغدغه لذت ببرید. 




ما در اینجا به در این مطلب می پردازیم به محبوب ترین عطر و ادکلن های جیبی شهریورماه 1400 میپردازیم

ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

وب جو
Logo