در این مطلب می پردازیم به جدید ترین ماشین های صورت شهریورماه 1400 در تیمچه

بروز رسانی شده در 3 سال پیش

ریش تراش

لوازم شخصی برقی آقایان از تنوع گسترده‌ای برخوردار است. یکی از مهم‌ترین و پرمصرف‌ترین این وسایل، ماشین اصلاح یا ماشین ریش تراش است. ماشین ریش تراش برای اصلاح مو، کوتاه کردن ریش و فرم دادن آن‌ها استفاده می‌شود و مدل‌ها و طرح‌های مختلفی دارد. هر آقا و پسر جوان باید یکی از این دستگاه‌ها را داشته باشد تا در هر زمان بدون مراجعه به آرایشگاه‌های شلوغ اصلاح مو و ریش خود را انجام دهد. 
ماشین‌های ریش تراش برای کادوی روز مرد و روز پدر بسیار مناسب هستند. این وسیله انحصاری برای آقایان است و نیازهای شخصی آن‌ها را برطرف می‌کند.


چند نکته مهم پیش از خرید ماشین ریش تراش

پیش از خرید ماشین اصلاح بهتر است به چند مورد زیر توجه کرد. ماشین‌های اصلاح بسیار متنوع هستند و هر ساله برندهای براون، فیلیپس و پاناسونیک جدیدترین نمونه‌های خود را طراحی و راهی بازار می‌کنند. به‌طور کلی ماشین‌های ریش تراش براساس نوع تیغه‌ی اصلاحشان به دو دسته‌ی کلی تقسیم می‌شوند. دسته‌ی اول ریش تراش‌های دوار نام دارند که دارای  تیغه‌های دایره‌ای شکل هستند. ماشین ریش تراش‌های دوار دارای دو تا سه تیغه‌ی دایره‌ای هستند که امکان یک اصلاح تمیز را فراهم می‌کنند. این دستگاه در تمامی جهت‌ها صورت را اصلاح می‌کند و بسیار کارآمد و باکیفیت است. 
دسته‌ی دوم ریش تراش‌ها براساس نوع تیغه‌ی آن‌ها، ریش تراش‌های نوسانی هستند. نوع تیغه‌ی این دستگاه به‌صورت یکپارچه و در چند ردیف است. این دستگاه به‌راحتی تمامی موهای کوتاه صورت را اصلاح می‌کند و معمولاً وزن سبک‌تری نسبت به ریش تراش‌های دوار دارد. البته این دستگاه نسبت به ریش تراش‌های دوار سروصدای بیشتری دارد. 
توجه به نوع تیغه‌ی دستگاه انتخاب ریش تراش را راحت می‌کند. از دیگر نکاتی که پیش از خرید ریش تراش باید به آن‌ها توجه کرد، طراحی بدنه و زیبایی آن، منبع تغذیه، قابلیت شست‌وشو، قدرت و کیفیت است. طراحی بدنه‌ی این دستگاه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا باید براساس ارگونومی دست باشد تا آقایان بدون خستگی بتوانند موها و صورت خود را اصلاح کنند. همچنین منبع تغذیه‌ی دستگاه هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برخی از دستگاه‌ها شارژی و دارای استند شارژ هستند و نیاز به اتصال به برق به‌طور مستقیم در هنگام استفاده را ندارد در حالی که برخی از آن‌ها با سیم به برق خانگی متصل می‌شوند و محدودیت حرکت دارند.


خرید آنلاین انواع ریش تراش

برای خرید اینترنتی بهترین مدل های ماشین ریش تراش اصل می‌توانید به صفحه ی اصلاح موی صورت در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مراجعه کنید. 

اصلاح موی صورت پاناسونیک        اصلاح موی صورت فیلیپس        اصلاح موی صورت براون        اصلاح موی صورت موزر 

 اصلاح موی صورت رمینگتون




ما در اینجا به در این مطلب می پردازیم به جدید ترین ماشین های صورت شهریورماه 1400 میپردازیم

ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

وب جو
Logo