این شما و 8 تا از محبوب ترین عینک های زنانه شهریورماه 1400 در تیمچه

بروز رسانی شده در 3 سال پیش

عینک آفتابی زنانه

عینک آفتابی یکی از کاربردی‌ ترین اکسسوری ‌هایی است که می ‌توانید در استایل خود به کار ببرید، فرقی نمی ‌کند این استایل تابستانی، زمستانی یا اسپرت و مجلسی باشد! عینک‌ های آفتابی ضروری ‌اند نه فقط به این دلیل که هر استایلی را کامل و چشمگیر می ‌کنند؛ بلکه به این دلیل که از چشم‌ ها محافظت می ‌کنند و اجازه نمی ‌دهند پوست دور چشم چروک شود.

 

انواع عینک آفتابی زنانه

هنگام خرید عینک دودی زنانه با انواع مدل ‌های گرد، گربه ‌ای، مربعی و ... مواجه می ‌شویم که با چند روش مدل مطلوب خود را انتخاب خواهیم کرد، اما نکته ‌ای که شاید بیشتر اهمیت دارد کیفیت عینک آفتابی است و به همین دلیل هم توجه به اصل بودن عینک آفتابی از هر چیز دیگری ضروری تر است.

بسیاری از زنان هنگام خرید عینک آفتابی یا طبی زنانه تنها به فرم صورت و در نهایت رنگ  فریم عینک فکر می ‌کنند و از دو فاکتور مهم دیگر یعنی مدل مو و استایل لباس غافل می‌ شوند.

 

انتخاب عینک آفتابی زنانه بر اساس فرم صورت

فرقی نمی ‌کند که عینک آفتابی می ‌خرید یا به عینک طبی زنانه نیاز دارید، برای انتخاب مدل فریم عینک پیش از هرچیز باید فرم صورت خودتان را بشناسید و بر اساس آن عینک آفتابی یا طبی را انتخاب کنید.

به این ترتیب به طور خلاصه می ‌توان گفت اگر صورت گردی دارید، مدل ‌های پهن یا خلبانی به شما می ‌آید یا اگر چهره ‌ای کشیده دارید، به سراغ عینک‌ های گربه ‌ای شکل بروید. چهره‌ های مربعی هم نیاز به عینک آفتابی زنانه ‌ای دارند که کمی انحنا داشته باشد.

 

انتخاب عینک آفتابی زنانه بر اساس استایل

باید به مدل مو و رنگ لباستان دقت کنید. موهای بلند، عینک ‌هایی کشیده می ‌طلبد و موهای کوتاه عینک ‌های گرد و اسپرت. سعی کنید عینک دودیتان با یکی از رنگ‌ های لباستان ست باشد یا حداقل با رنگ لاکتان. اما بهتر است آن را با شال یا روسری یک رنگ نکنید و رنگ شال در تضاد با عینک آفتابی باشد. به عنوان مثال اگر رنگ شالتان زرد است، عینکی قرمز یا مشکی برازنده شماست. از طرفی اگر رنگ شالتان تیره باشد، عینک آفتابی زنانه سفید رنگ را به سبد کالایتان اضافه کنید که این روزها از پرطرفدارترین مدل‌ های سال 2021 به شمار می ‌روند.

 

خرید آسان عینک آفتابی دخترانه اورجینال

این روزها عینک‌ های دودی زنانه متنوعی در بازار موجود است که هر کدام کیفیت و کارایی متفاوتی دارند. اولین و مهمترین توصیه این است که پیش از خریدن عینک آفتابی از اصل بودن آن مطمئن باشید و شاید ساده‌ ترین راه برای تشخیص اورجینال بودن یک عینک آفتابی آن است که عینک را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا اصالت تمامی برندها و کالاهای خود را تضمین می‌ کند و با ضمانت بازگشت هفت روزه‌ خیالتان را از کیفیت کالاها راحت می‌ کند.

کیفیت شیشه در عینک‌ های آفتابی برندهای مختلف می ‌تواند متفاوت باشد. برخی برندها مثل ریبن (Ray Ban) که به صورت تخصصی به طراحی و تولید انواع عینک آفتابی می‌ پردازند با کیفیت بالای محصولات خود شناخته می ‌شوند و در عین حال هر یک از طراحی ‌های آن ‌ها زیبایی خاص خود را نیز دارد. برای استفاده روزمره بهتر است سراغ چنین برندهایی بروید که در طولانی مدت از چشم ‌ها بیشتر محافظت می ‌کنند و کاربردی‌ تر هستند.

اما اگر به دنبال مدل ‌های خاص فانتزی عینک آفتابی هستید، برندی مانند مانگو (Mango) انتخاب‌ های خلاقانه و متنوعی برای عینک‌ های آفتابی تزیینی دارد. مزیت چنین برندهایی این است که می‌ توان همچنان به کیفیت شیشه و فریم عینک در آن‌ها مطمئن بود و در عین حال انتخاب ‌های خاص‌تری داشت که در استایل‌ های اسپرت دخترانه کارایی دارند.

اما اگر یک مدل عینک آفتابی شیک و منحصر به فرد می‌ خواهید که زیبایی بی ‌نظیر و کیفیت فوق‌ العاده را همزمان داشته باشد، سراغ برندهای لوکس مانند گوچی (Gucci) بروید. این برند نه تنها جدیدترین مدهای 2021 را در طراحی‌ های خود بازتاب می ‌دهد، بلکه کیفیت شیشه و دوام فریم آن ‌ها نیز قابل اطمینان است. 

 

خرید اینترنتی عینک آفتابی زنانه

عینک ‌های آفتابی و طبی زنانه به دلیل متنوع بودن انواع آن، کار چندان راحتی نیست. بعد از انتخاب مدل، به انتخاب رنگ، نوع فریم و شیشه می‌ رسیم که ممکن است خرید حضوری ما را کمی سردرگم کند و در نهایت مجبور شویم یکی از عینک ‌ها را به دلیل خستگی انتخاب کنیم. اما فروشگاه اینترنتی دیجی کالا امکان خرید اینترنتی انواع عینک ‌های مارک دار را به شما می ‌دهد و به این ترتیب شما می ‌توانید مجموعه ‌های متنوعی از انواع مختلف عینک ‌های آفتابی و طبی زنانه را در کنار هم  ببینید، اطلاعات و ویژگی‌های خاص آن‌ ها را به دقت مطالعه کنید، انتخاب‌ های مختلفی داشته باشید و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید.

همچنین می ‌توانید در تخفیف ‌های فصلی و حراج‌ های مختلف دیجی کالا، جدیدترین مدل‌ های عینک زنانه را با قیمت ارزان‌ و مناسب خریداری کنید.

 




ما در اینجا به این شما و 8 تا از محبوب ترین عینک های زنانه شهریورماه 1400 میپردازیم

ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

وب جو
Logo