این شما و 8 تا از محبوب ترین کیف های زنانه شهریورماه 1400 در تیمچه

بروز رسانی شده در 3 سال پیش

کیف زنانه

بدون شک هنگام بیرون رفتن وسایل بسیاری در دست دارید که باید آن‌ها در جایی امن قرار دهید. به همین دلیل همه افراد هنگام خروج از خانه از کیف استفاده می‌کنند. چندین سال پیش کیف‌ها نوعی اکسسوری برای بانوان محسوب می‌شد؛ اما امروزه کیف به یک وسیله کاربردی هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان است. البته باید گفت طیف مدل‌های کیف برای بانوان بسیار گسترده‌تر از آقایان است.


انواع کیف زنانه

به‌طورکلی کیف‌ها به سه نوع اصلی روزمره، مجلسی و اسپرت تقسیم می‌شوند. 
کیف‌های روزمره : محصولاتی هستند که شما به‌صورت روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنید. شما می‌توانید در برای محل کار و هنگام خرید از آن‌ها استفاده نمایید. سایز کیف‌های روزمره متفاوت هستند. این نوع کیف در مدل دوشی، خرید، پستچی و ... دوخته می‌شوند. کیف خرید و دوشی سایزهای بزرگی دارند. شما به‌راحتی می‌توانید هر آنچه در طول روز به آن‌ها نیازمند هستید را در آن‌ها بگذارید. کیف پستچی در سایز کوچکتری تولید می‌شود. این مدل تک بند است و فضای بزرگی نیز برای وسایل ندارد.
کیف‌های مجلسی :  در مدل‌های بسیاری مانند کیف دستی، کتابی، پاکتی، باگت، پاسپورتی، کیسه‌ای و ... در بازار موجود می‌باشند. این کیف ها همگی در ابعاد کوچک تولید می‌شوند. کوچک بودن فضای داخلی کیف‌ها امکان حمل وسایل زیاد به‌جز تلفن همراه، کیف پول و کارت بانکی را به شما نمی‌دهد. در طراحی این نوع کیف ظرافت و زیبایی حرف اول را می‌زند. در تولید کیف‌های مجلسی از متریال ظریف و چشم‌گیر مانند یراق استفاده می‌شود.
کیف‌ها در انواع دیگری نیز مانند کیف‌های ورزشی، کوله، کیف‌های اداری و کیف پول نیز تولید می‌شوند. جنس این محصول متنوع است؛ اما کاربردی‌ترینشان چرم است. این محصول در جنس‌های دیگر مانند جیر، کنف، خز و ... تولید می‌شوند. به‌علاوه کیف‌ها در رنگ‌های متنوعی مانند مشکی، سفید و ... تولید می‌شوند. قیمت کیف‌ها با توجه به جنس و متریال به کار رفته متغیر است.


برندهای تولید کننده ایرانی و خارجی کیف زنانه

در سراسر جهان و ایران برندهای بسیاری تولیدکننده کیف می‌باشند. از برندهای داخلی باید به چرم مارال، چرم مشهد، شهر چرم و ... اشاره کرد. برندهای خارجی نام آشنا مانند دیوید جونز، زارا، مایکل کورس و ... تولیدکننده شیک ترین انواع کیف زنانه هستند.


خرید اینترنتی شیک ترین انواع کیف زنانه

دیجی کالا به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، انواع جدیدترین مدل‌های کیف سال 99 و 2021 را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می توانید با فیلترهایی مانند جنس، رنگ و برند طبق سلیقه ی خودتان بهترین انتخاب را داشته باشید.




ما در اینجا به این شما و 8 تا از محبوب ترین کیف های زنانه شهریورماه 1400 میپردازیم

ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

وب جو
Logo