بررسی 8 تا ازکمربند وساسبند های مردانه محبوب جوانان در تیمچه

بروز رسانی شده در 3 سال پیش

کمربند مردانه
کمربند از اکسسوری‌های مردانه‌ای است که همیشه جای ثابتی در کمد لباس افراد دارد. کمربندهای مردانه را می‌توان با ست کیف، کفش و ساعت هماهنگ کرد و یک ظاهر برازنده‌ی رسمی یا کژوال خلق کرد. 
کمربندهای مردانه چه ویژگی‌هایی دارند؟
کمربندهای مردانه عمدتا از جنس چرم طبیعی یا مصنوعی تهیه می‌شوند. بیشتر کمربندها طراحی ساده و کلاسیکی دارند و در رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی، سرمه‌ای و عسلی تولید می‌شوند. به همین دلیل می‌توانید به سادگی آن‌ها را با شلوار و اکسسوری‌های خود هماهنگ کنید. سگک کمربند چرم مردانه در دو نوع میخی یا سوزنی تولید می‌شود. کمربندهای سوزنی شامل یک کاور فلزی تاشو در جلوی کمربند هستند و ظاهر متفاوت و جذابی دارند. 
کمربندهای دو طرفه از محصولات خاص و کم‌یابی هستند که با خوش‌فکری طراحی شده‌اند. همان‌طور که از نام‌شان هم پیداست، با توجه به ظاهر و سبک لباس‌ها می‌توان از هر دو سمت این کمربند می‌توان استفاده کرد.
اندازه‌ی کمربندها قابل تنظیم است و در صورت نیاز می‌توان یک پرچ اضافه در نقطه‌ی مورد نظر ایجاد کرد. برخی شرکت‌های تولیدکننده برای راحتی کار مشتریان خود، به همراه کمربند یه میخ مخصوص برای پرچ کردن هم عرضه می‌کنند. وجود یک پل ثابت و یک پل ریلی روی کمربند، به‌خوبی می‌تواند ظاهری منظم‌تر و تمیز‌تر به کمربند بدهد. 
با این که بیشتر کمربندهای مردانه از الگوهای ساده و کلاسیک در طراحی چرم پیروی می‌کنند، کمربندهایی هم هستند که طراحی متفاوت‌تری دارند. دوخت‌های تزیینی طرفین کمربند، طرح‌های سنگی و سوزن‌کاری‌های ظریف، همه می‌توانند ظاهری زیبا و در عین حال باوقار به یک کمربند مردانه ببخشند. کمربندهای مردانه را می‌توان هم با شلوار جین و هم شلوار رسمی پارچه ای استفاده کرد. در کنار کمربندهای روزمره و رسمی مردانه، کمربندهای برزنتی، کمربندهای ورزشی و بدن‌سازی و ساسبند از دیگر انواع کمربند هستند که طرف‌داران خاص خودشان را دارند. 
معتبرترین تولید کنندگان کمربند مردانه
با توجه به این که ایران پیشینه‌ی زیادی در زمینه‌ی چرم و صنایع چرمی دارد، بهترین برندهای کمربند را می‌توان در ایران جست‌وجو کرد. شهر چرم، چرم مشهد، مارال چرم، رویال چرم، کهن چرم، چرمیران، رایا چرم، چرم بلوط، درسا و... از برترین برندهای ایرانی هستند. از این‌ها گذشته، برندهای جهانی بزرگی مانند هرمس، پاول اند شارک، مانگو، آدیداس، پیر کاردین، ورساچه، جک اند جونز و... هم در زمینه‌ی تولید کمربند و اکسسوری مردانه از معتبرترین نام‌ها در دنیا هستند. 
خرید آنلاین کمربند مردانه در دیجی‌کالا
فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مجموعه‌ای از زیباترین کمربندهای مردانه را گردآوری کرده است. با مقایسه‌ی قیمت‌ها می‌توانید یک خرید اینترنتی مطمئن و سریع را تجربه کنید.




ما در اینجا به بررسی 8 تا ازکمربند وساسبند های مردانه محبوب جوانان میپردازیم

img کمربند مردانه کد 01

42,000

این قیمت مربوط به این ماه می باشد

اطلاعات محصول

    مشخصات و قیمت خرید اینترنتی کمربند مردانه کد 01؛ اطلاعات بیشتر درباره این کمربند را می توانید در این ...
مشاهده کالا
img کمربند مردانه کد 10

42,000

این قیمت مربوط به این ماه می باشد

اطلاعات محصول

    مشخصات و قیمت خرید اینترنتی کمربند مردانه کد 10؛ اطلاعات بیشتر درباره این کمربند را می توانید در این ...
مشاهده کالا

ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

وب جو
Logo