بررسی 6 تا از کفش های بوت مردانه محبوب جوانان در تیمچه

بروز رسانی شده در 3 سال پیش

خرید انواع بوت و پوتین مردانه 
با شروع فصل برف و باران یکی از ملزومات هنگام بیرون رفتن از منزل پوشیدن کفش و لباس زمستانی است. برای اینکه بتوانید با آسودگی خاطر از زیبایی‌های فصل برف و باران لذت ببرید باید از لباس‌ و کفش مناسب استفاده کنید. بوت و پوتین یکی از پرطرفدارترین کفش‌هایی است که در زمستان و پاییز استفاده می‌شوند. 
انواع بوت و پوتین مردانه 
 طرح‌های بوت و پوتین برای خانم‌ها و آقایان اندکی متفاوت است. کفش‌های زمستانی در سه مدل بوت، پوتین و چکمه تولید می‌شوند، اما باید گفت تفاوت چشم‌گیری با یکدیگر ندارند. مرکز توجه آقایان به روی جنس بوت‌هاست، برخلاف بانوان که بیشتر به استایل و مدل توجه می‌کنند. به همین دلیل تولید کنندگان بوت‌های مردانه توجه و تمرکز خود را بروی متریال مرغوب و دوخت عالی کفش‌ها اختصاص می‌دهند. این محصولات معمولاً از جنس چرم می‌باشند اما امروزه با توجه به اهمیت استایل،  از جنس‌های دیگری مانند جیر، چرم مصنوعی، برزنت و ... نیز تولید می‌شوند. رنگ بوت‌های مردانه معمولاً در تنالیته رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای، سورمه‌ای و عسلی است. ضمن این که برخی از آن ها ضد آب نیز می‌باشند. 
برندهای تولید کننده بوت و پوتین مردانه 
اگر از برندهای مد و پوشاک که در کنار محصولات پوشاک خط تولید بوت و پوتین نیز دارند، بگذریم. برندهای بسیاری در سراسر دنیا فقط تولیدکننده بوت و پوتین می‌باشند. برندهای مطرحی مانند کاترپیلار، هارلی دیویدسون، آندر آمور، یو اس پولو، ژاو و ... تولید کننده انواع بوت مردانه می‌باشند. در کشورمان نیز برندهای نام آشنا مانند مارال چرم، کفش ملی، چرم مشهد، نوین چرم، چرم نوین، پاندورا و ... از تولید کنندگان بوت هستند. 
خرید اینترنتی بوت و پوتین مردانه 
بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران یعنی دیجی کالا جدیدترین و شیک ترین مدل های بوت و پوتین مردانه را در اختیار شما قرار داده و می توانید با مقایسه ی قیمت‌ها و انتخاب سایز مناسب تان خرید موفقی داشته باشید. 




ما در اینجا به بررسی 6 تا از کفش های بوت مردانه محبوب جوانان میپردازیم

ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

وب جو
Logo