لیست بهترین کت های تک رسمی مردانه شهریورماه 1400 در تیمچه

بروز رسانی شده در 3 سال پیش

کت  تک مردانه 

اگر به قول معروف مرد خوش سلیقه و خوش پوش باشید حتما یک کت تک کلاسیک در کمد شما می‌درخشد. برای خرید و داشتن یک کت خوش دوخت و باکیفیت باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. استفاده از یک کت در صورتی که تصوری از پارچه، رنگ، تناسب و کیفیت آن نداشته باشید، مشکل خواهد بود. 
یک کت خوب می‌تواند بدون هیچ زحمتی یک ست کت‌وشلوار را خلق کند و ظاهری هوشمندانه ایجاد کند. کت‌های تک را می‌توان با انواع شلوار ست کرد و یک استایل خاص و منحصربه‌فرد داشت.  
در خرید کت باید به قد آن توجه کنید. قد کت باید متناسب با قد شما باشد. به‌طور سنتی، کت مردانه باید تا زیر کمر باشد، اما اگر شما مرد قد کوتاه‌تری هستید، همیشه باید کت کمی کوتاه‌تر را انتخاب کنید. این روش به بلند شدن تنه و قد شما کمک می‌کند. کت‌های اسپرت و چهارخانه بیشتر برای این افراد مناسب هستند
در خرید کت پس از توجه به قد آن باید به پارچه‌ی لباس توجه کنید. پارچه مناسب و باکیفیت را انتخاب کنید زیرا طول عمر کت شما را تعیین می‌کند. همیشه الیاف طبیعی را انتخاب کنید زیرا این مواد از دوام بیشتری برخوردار هستند. کت تهیه شده از 100٪ پشم بهترین گزینه است و در برابر آب مقاوم است و شما را گرم نگه می‌دارد. البته فراموش نکنید کت پشمی سنگین است و تنها برای روزهای سرد سال کاربرد دارد. 
به تناسب پارچه‌ی کت با آب‌وهوا هم توجه کنید. همچنین به دنبال پارچه‌های سنگین در کت باشید زیرا به‌راحتی چین‌وچروک نمی‌خورند و باعث گرم شدن شما می‌شوند. 
در هنگام خرید کت مردانه باید به این فکر کنید که زیر آن قصد دارید تنها یک لایه لباس بپوشید یا چند لایه. در حالت ایده ل، اگر می‌خواهید چند لایه زیر آن بپوشید، باید فضای کافی در کت وجود داشته باشد. اگر فقط یک لایه زیر آن است، مطمئن شوید که کت در بهترین حالت ممکن برای شما مناسب است. 
به طول آستین کت هم توجه کنید. آستین باید به‌اندازه‌ای بلند باشد که بتواند دکمه‌های سر دست پیراهن را بپوشاند اما نه آن‌قدر بلند که کت بزرگ و گشاد به نظر برسد.مثلا کت‌های مخمل و مجلسی که بیشتر مناسب دامادی هستند نباید زیاد گشاد باشند.


خرید آنلاین کت تک مردانه 

روی کت باکیفیت خوب سرمایه‌گذاری و کیفیت را به‌جای قیمت انتخاب کنید. کت مردانه باکیفیت خوب ماندگاری بیشتری دارد و از خرید دوباره‌ی آن در هر سال بی‌نیاز می‌شوید. برای خرید آنلاین انواع کت مردانه ( ترند سال 2021) در رنگ‌های سرمه ای،مشکی و.. می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مراجعه کنید. 




ما در اینجا به لیست بهترین کت های تک رسمی مردانه شهریورماه 1400 میپردازیم

ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

وب جو
Logo