6 تا از جدید ترین سماورهای برقی شهریورماه 1400 در تیمچه

بروز رسانی شده در 3 سال پیش

چای تازه دم بخش جدا نشدنی خانه‌های ایرانی است و این نوشیدنی گرم در هر ساعتی از شبانه روز حال انسان را حسابی جا می‌آورد. برای دم کردن چای محصولات گوناگونی طراحی شده است. در سال‌های گذشته، سماورهای نفتی و ذغالی قدیمی کاربرد فراوانی داشته‌اند اما امروزه تنها یک نام از آنها باقی مانده است و گاها بخشی از دکوراسیون سنتی را تشکیل می‌دهند. سماور گازی، سماور برقی، کتری و چایساز از محصولات جدید عرضه شده برای دم کردن این نوشیدنی پرطرفدار به شمار می‌آید، شما می‌توانید انواع سماور برقی با مصرف پایین را در گروه نوشیدنی ساز سایت دیجی‌کالا مشاهده کنید. در ادامه به انواع سماور برقی و ویژگی‌های آنها می‌پردازیم
بهترین سماور برقی
اگر دوست دارید همیشه چای داغ و خوشرنگ در خانه داشته باشید، بهتر است یک سماور برقی با مصرف برق پایین تهیه کنید. در هنگام خرید این دست از لوازم خانگی باید نکات مختلفی را مد نظر داشته باشید. جنس سماور برقی از مواد اولیه مختلفی نظیر استیل، برنج، نقره و نیکل ساخته می‌شود که در میان آنها استیل ضد زنگ از محبوبیت بیشتری برخوردار است. جنس دسته‌های کتری برقی نیز اهمیت زیادی دارد زیرا در دراز مدت دچار آسیب می‌شود. 
دیگر فاکتور مهم در هنگام خرید سماور برقی، ظرفیت آن است. ظرفیت این محصولات بر اساس مقدار آب بر حسب لیتر سنجیده می‌شود. اگر خانواده‌ای پرجمعیت دارید بهتر است کتری برقی بزرگ خریداری کنید. سماورهای برقی در دو مدل عرضه می‌شوند. سماور برقی با قوری و سماور برقی بدون قوری. اغلب قوری‌های همراه با سماور برقی از جنس شیشه است. در انتها باید مسئله قیمت را در نظر گرفت. قیمت سماور برقی از سایر محصلات مشابه بالاتر است.
برندهای معروف سماور برقی
فاکتورهای مهم خرید سماور برقی را در بالا گفتیم. مرحله‌ی آخر، انتخاب برند است. برندهای متنوعی سماور برقی را در سایز کوچک و بزرگ و امکانات مختلف عرضه می‌کنند. از برندهای معتبر سماور برقی می‌توان به بوش، ریوالد و کرکماز اشاره کرد.
نحوه کار با سماور برقی
نحوه کار با سماور برقی بسیار آسان است. در ساختار این محصولات از المنت میله‌ای استفاده شده است که وظیفه گرمایش و جوش آوردن آب را بر عهده دارد. برای جلوگیری از اتصال المنت به بدنه از عایق‌های مخصوص استفاده می‌شود. مثلا المنت‌های فلزی عایق سرامیکی دارند و لوله‌های عایق برای عبور سیم رابط تعبیه شده است. این محصولات دارای سیستم گرمایشی اتوماتیک هستند. پس از آنکه آب به مرحله جوش رسید، المنت از کار می‌افتد. یا گذشت زمان اگر دمای آب از میزان لازم کمتر شد جریان المنت برقرار می‌شود و آب را به دمای اصلی می‌رساند.
فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با ارائه انواع برندها و مدل‌های متنوع، طیف گسترده‌ای از سماوربرقی را گردآوری کرده و در اختیار کاربران قرار داده است.  شما می‌توانید انواع سایزهای سماور برقی را از دیجی کالا تهیه و با خرید آنلاین از فروشگاه دیجی کالا علاوه بر مقایسه قیمت‌ها از سایر کالاهای شگفت انگیز و دارای تخفیف اطلاع حاصل کنید.




ما در اینجا به 6 تا از جدید ترین سماورهای برقی شهریورماه 1400 میپردازیم

ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

وب جو
Logo