در این مطلب می پردازیم به محبوب ترین دستبند های طلا زنانه شهریورماه 1400

بروز رسانی شده در 3 سال پیش

دستبند طلا زنانه 

دستبند یکی از محبوب‌ترین زیورآلات زنانه است. تاریخچه‌ی استفاده از انواع دستبند به قرن‌ها پیش بازمی‌گردد و زنان در گذشته از وسایل مختلف برای خودشان دستبند، انگشتر و سایر زیورآلات را می‌ساختند. دستبند طلا زنانه یکی از محبوب‌ترین انواع دستبند میان خانم‌هاست که کاربردهای زیادی دارد. دستبندهای مختلف طرح‌ها و مدل‌های متفاوتی دارند و هرکدام برای موقعیت خاصی مناسب هستند. هنگام انتخاب دستبند بهتر است به رنگ پوستتان هم توجه کنید و باتوجه‌به این مسئله می‌توانید از میان انواع دستبند طلا زنانه زرد، سفید و رزگلد بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید.


انواع دستبند طلا زنانه

دستبندهای زنانه تنوع بسیار زیادی دارند. اغلب دستبندها با یک قفل بسته می‌شوند و روی مچ دست فیکس می‌شود. نمونه‌های اسپرت یکی از مدل‌هایی هستند که با ساعت قابل ست کردن هستند. دستبند طلا زنانه زنجیری، دستبند طلا ماری و دستبند طلا زنانه بافته انواع مختلفی از دستبند هستند که ظاهری شیکی دارند و بیشتر مناسب مجالس هستند. دستبندهای دو ردیفه یا سه ردیفه‌‌ی بند ساعتی هم مدلی شیک و کلاسیک است که همچنان طرفداران خودش را دارد. از میان مدل‌های دیگر دستبند می‌توان به مدل‌هایی که پلاک اسم به آن‌ها متصل شده است یا ترکیب طلا با انواع سنگ و مهره‌های مختلف اشاره کرد. دستبندهای نگین دار برای پوشیدن با لباس مجلسی بسیار مناسب هستند. 
دستبند طلا زنانه هندی هم مدلی پرزرق و برق است که اغلب ضخامت زیادی دارد و بیشتر مورد علاقه‌ی خانم‌های میان‌سال و سن بالاست.


تولیدکنندگان معتبر دستبند طلا زنانه

کارگاه‌ها و گالری‌های زیادی وجود دارند که انواع و اقسام دستبندهای طلا زنانه را در بازار عرضه کرده و در اختیار مصرف‌کنندگان گذاشته‌اند. برندهایی مانند میو گلد، گالری مرجان و مایا ماهک انواع دستبند ظریف و زیبا را در ترکیب با چرم و مهره‌های مختلف عرضه کرده‌اند و برای خرید می‌توانید به سراغ گزینه‌هایی مانند فیوره گالری، نفیس، کابوک و اقلیمه هم بروید.


خرید آنلاین دستبند طلا زنانه از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

دستبند طلا زنانه تنوع بسیار زیادی دارد. فروشگاه اینترنتی دیجیکالا جایی است که می‌توانید انواع دستبندهای موجود در بازار و جدیدترین مدل‌های 2021 را ببینید. قیمت و مشخصات را ببینید و بر اساس اولویت‌هایتان یک دستبند ارزان قیمت ظریف یا یک دستبند گران قیمت خریداری کنید.




ما در اینجا به در این مطلب می پردازیم به محبوب ترین دستبند های طلا زنانه شهریورماه 1400 میپردازیم

ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

وب جو
Logo