در این مطلب می پردازیم به محبوب ترین لباس زیر های مردانه شهریورماه 1400

بروز رسانی شده در 3 سال پیش

لباس زیر مردانه 
انسان‌ها از گذشته تا امروز برای حفظ سلامتی بدن خود از لباس‌های مختلفی  مانند لباس زیر استفاده می‌کنند. این نوع لباس روی سلامت بدن انسان تاثیر بسیاری دارد زیرا  مدت طولانی‌ای با پوست بدن در ارتباط است.  به همین دلیل باید هنگام  انتخاب آن‌ها توجه خاصی داشته باشید. این  لباس تنها لباسی است که در طول کل شبانه روز به صورت مداوم از آن استفاده می‌شود، بنابراین باید برای تمیزی آن اهمیت زیادی قائل شوید. لباس زیر مردانه شامل شورت و زیرپوش است و مدل‌های مختلفی از آن در بازار موجود است.
انواع لباس زیر مردانه 
لباس زیرهای مردانه به دو گروه اصلی شورت و زیر پوش تقسیم می‌شود. شورت‌های مردانه در انواع مختلفی مانند شورت پادار، نیم پا و اسلیپ تولید می‌شوند. زیرپوش‌ها نیز در دو نوع آستین دار و رکابی در بازار موجود می‌باشند. جنس لباس زیر بهتر است از جنس نخ باشد تا رطوبت و عرق بدن را جمع کرده و مانع از ماندن آن بروی سطح پوست شوند. البته جنس‌های دیگر مانند پنبه نیز برای این نوع لباس مناسب می‌باشند. بدترین نوع پارچه برای لباس زیر جنس پلاستیکی است، زیرا این نوع پارچه با بسته بودن محفظه‌ها مانع از عبور جریان هوا شده و به پوست و سلامت بدن آسیب می‌زنند. هرکدام از انواع لباس زیرها برای استفاده‌های مختلفی تولید می‌شوند برای مثال زیرپوش‌های رکابی مناسب پوشیدن زیر پیراهن می‌باشند. به علاوه شورت‌های اسلیپ  مناسب پوشیدن با شلوارهای جین و تنگ است. زیرپوش‌های مردانه معمولا به رنگ سفید تولید می‌شوند ولی در رنگ‌های طوسی و کرم نیز طرفداران خود را دارند. 
برندهای تولید کننده لباس زیر مردانه 
از برندهای مطرح ایرانی در زمینه تولید لباس زیر مردانه می‌توان به آریان نخ بافت، ناوالس، کیان تن پوش، خورشید و ... اشاره کرد. از بهترین برندهای خارجی نیز باید از تامی هیلفیگر، کلودین کلاین، بی تی پی و ... نام برد. 
خرید اینترنتی ست لباس زیر مردانه 
دیجی کالا کامل‌ترین مدل‌های ست لباس زیر مردانه با قابلیت انتخاب از میان صدها برند و قیمت‌های مناسب را برای کاربران فراهم کرده است.  فقط کافیست به صفحه‌ی دسته بندی لباس زیر مردانه در سایت مراجعه کنید و خرید آسانی را تجربه کنید.


دسته‌بندی‌ها: زیرپوش مردانه - شورت مردانه - زیرپوش رکابی مردانه - گن مردانه

ما در اینجا به در این مطلب می پردازیم به محبوب ترین لباس زیر های مردانه شهریورماه 1400 میپردازیم

ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

وب جو
Logo