لیست بهترین حوله های شهریورماه 1400

بروز رسانی شده در 3 سال پیش

حوله

حوله یکی از چند وسیله ضروری برای استحمام و به طور کلی خشک کردن قسمت های مختلف بدن است. حوله ها پارچه هایی از جنس پنبه، کتان، پلی استر و الیاف بامبو هستند که خاصیت جذب آب داشته و برای خشک کردن بدن استفاده می شوند. میزان آبگیری حوله ها ارتباط مستقیم با جنس آنها دارد. به همین دلیل هنگام خرید حوله به الیاف به کار رفته در آنها توجه داشته باشید تا هم حوله متناسب با کارکرد مورد نظر و هماهنگ با نوع پوست خود تهیه کنید و هم نحوه مراقبت از حوله ها برایتان مسجل شود. در نظر داشته باشید حوله هایی با جنس پنبه درصد بالاتری از آب را به خود جذب می کنند.

 


انواع حوله

دقیق ترین تقسیم بندی انواع حوله زنانه و مردانه چه ایرانی باشد و چه خارجی به موارد استفاده از ست حوله ها بر می گردد. از جمله حوله تن پوش و پالتویی که حوله حمام بوده و با نام حوله لباسی نیز شناخته می شوند. حوله استخری، آشپزخانه، حوله عروس و داماد، یکبار مصرف، روبدوشامبر که مشابه حوله تن پوش و مسافرتی که در زمره حوله های بسیار کاربردی قرار می گیرند. گروه دیگری از حوله های وجود دارند که ابعاد کوچک تری داشته و برای دستشویی و دست و صورت استفاده می شوند و جنس لطیف تری دارند.

حوله تن پوش و پالتویی
این حوله ها به نام حوله پوشیدنی شهرت دارند. حوله تن پوش تقریبا تمامی نواحی بدن را در بر می گیرند. به همین علت با نام حوله لباسی از آنها نام می برند.

حوله استخری
حوله های استخر اغلب ابعاد کوچکی داشته و به جهت لزوم حمل و نقل آنها به صورت سبک تولید می شوند. البته عده ای تمایل دارند حوله استخرشان به صورت پالتویی و پوشیدنی باشد. در انتخاب حوله سلیقه و راحتی الویت دارد.

حوله آشپزخانه

کاربردی ترین نوع حوله بر خلاف ظاهر معمولی و نسبتا کوچکشان همین حوله ای آشپزخانه هستند. علاوه بر ظاهر زیبایی که به آشپزخانه می بخشند در مواقع اضطراری نیز به کمک صاحب آشپزخانه می آیند.

حوله عروس داماد
این نوع از حوله اساسا به صورت ست تولید و عرضه می شوند که شامل تن پوش، حوله دست و صورت و اکثر اوقات حوله استخر هم هستند. ست حوله عروس و داماد همان طور که از نامشان پیداست در بین زوج های جوان محبوبیت دارند. این حوله همان حوله های روبدوشامبر هستند توسط عروس و داماد خریداری می شوند. البته حوله روبدوشامبر به صورت تکی هم عرضه می شود. در واقع حوله عروس و داماد تفاوت چندانی با حوله های تن پوش ندارند.

حوله های یکبار مصرف 
این دسته از حوله ها همان حوله های مورد استفاده در سالن های زیبایی و هتل ها هستند. کیفیت این حوله ها تنها در حد یکبار مصرف افت کفایت می کند.

حوله دست و صورت 

زمان خرید این مدل از حوله ها باید به جنس آنها توجه ویژه ای داشت. چرا که با پوست حساس صورت هستند. ترجیحا لطیف ترین جنس را برای حوله دست و صورت خود انتخاب کنید. حوله های دست و صورت پنبه ای مناسب ترین گزینه برای خشک کردن دست و صورت هستند.

 


خرید اینترنتی انواع حوله

مزیت اصلی خرید اینترنتی صرفه جویی در زمان مشتری است. گرچه این نکته در رابطه با فروشگاه های اینترنتی معتبر آنلاین صدق می کند. با توجه به انواع حوله و ست حوله که فروشگاه اینرنتی دیجی کالا گردآوری و در معرض فروش گذاشته است لزومی برای صرف زمان با ارزش مشتری جهت خرید حضوری وجود ندارد. تمام محصولات این فروشگاه با درجه ی مطلوبی از کیفیت و ضمانت عرضه می گردد.
 




ما در اینجا به لیست بهترین حوله های شهریورماه 1400 میپردازیم

ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

وب جو
Logo