لیست جدید ترین پارچ، بطری و لیوان های های شهریورماه 1400

بروز رسانی شده در 3 سال پیش

پارچ، بطری و لیوان

لذت نوشیدن و سرو انواع نوشیدنی در لیوان و پارچ های شیک باعث لذت بیشتر فرد در نوشیدن انواع نوشیدنی می شود. ضمن اینکه بسیاری از مدل های لیوان، بطری و پارچ، به زعم عده ای از کارشناسان و پزشکان کیفیت نوشیدن آب را افزایش داده و خواصی نیز دارد. ضمن اینکه داشتن لیوان و بطری شخصی تا حد قابل توجه از آسیب به محیط زیست و تولید زباله جلوگیری می کند.

 


مدل های متنوع لیوان

انواع مدل های لیوان به اندازه ای است که هر فردی با هر سلیقه ای بتواند آن را متناسب با روحیات خود بیابد. ولی به طور کلی انواع لیوان براساس کاربرد جنس و نوع مصرفی شان و ظاهری که دارند در گروه های مختلفی قرار می گیرند. انواع لیوان جهت نوشیدن دمنوش و چای به ویژ چای سبز تولید می شوند. گاهی از انواع لیوان تحت عنوان چایخوری نیز یاد می شود. بسیاری از افراد تمایل دارند رنگ و محتویات داخل لیوان خود را به ویژه هنگام نوشیدن چای سبز و سیاه مشاهده کنند به همین دلیل از جنس شیشه ای به ویژه نوع دو جداره آن که به لحاظ مزیت سرما و یا گرمای طولانی تر لیوان محبوب بسیاری از افراد است استفاده می کنند. تقسیم بندی انواع لیوان براساس فرم ظاهری نیز روشی متداول است. لیوان چاپی و دسته دار شکل کلی ظاهری انواع لیوان است. لیوان دسته دار بیشتر مناسب نوشدیدنی های داغ است چرا که دسته آن مانع از برخورد دست با حرارت لیوان می شود. امروزه چاپ انواع تصاویر مورد علاقه مصرف کننده و حروف اشعار کلاسیک و معاصر باعث زیباتر شدن هر چه بیشتر مدل های لیوان شده است.

 


جنس های مختلف پارچ، بطری و لیوان

 تقریبا تمامی مدل های پارچ، بطری و لیوان از جنس های شیشه ای، مسی، استیل و پلاستیک تولید می شوند. در رابطه با ست پارچ و لیوان به ویژه پارچ، جنس شیشه ای شکیل ترین و مناسب ترین مدل پارچ و سرویس شربت خوری محسوب می شود. خصوصا ست پارچ لیوان فرانسوی و پارچ های کریستالی مطرح و قدیم تحت عنوان ست پارچ و لیوان چک که زیباترین مدل های پارچ و لیوان را روانه بازار می کنند. پارچ و لیوان مسی با وجود فواید زیادی همچون افزایش کارایی مغز و بهسازی گوارش دارند و به هنگام استفاده در فضا و دکوراسیون جلوه خاص بیشتری خواهند داشت.
 جنس پلاستیک در مدل های پارچ و لیوان عموما برای مدل های یکبار مصرف استفاده می شود. ولی اغلب بطری ها از جنس پلاستیک و استیل در عین مقاوم بودن، عمر و دوام بالا ظاهر بسیار شیک و جذابی نیز دارند. به دلیل استفاده از انواع بطری در خارج منزل برای نوشیدن آب و... جنس پلاستیکی و فلزی که کمتر دچار آسیب می شوند انتخاب مناسب تری می باشد. ضمن اینکه استفاده از این نوع بطری های زیبای استل و پلاستیکی باعث حفظ محیط زیست و جلوگیری از تولید زباله می شود. البته منظور از بطری پلاستیکی، بطری های یکبار مصرف نمی باشد بلکه مقصود ما آن دست از بطری های پلاستیکی که از پلاستیک های مرغوب و با کیفیت تولید می شوند می باشد.

 


خرید آنلاین پارچ، بطری و لیوان

زیباترین و جدید ترین مدل های پارچ، بطری و لیوان را از برندهای مطرح همچون سرویس پارچ و لیوان فرانسوی و ماگ های پر طرفدار و اصل برند استارباکس را در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با اقتصادی ترین قیمت ممکن مشاهده خواهید کرد. متاسفانه طی سالهای اخیر نمونه های تقلبی انواع پارچ و لیوان روانه بازار شده و تشخیص نمونه کپی و ارجینال انواع ست پارچ و لیوان برای خریدار مقداری دشوار است. به همین علت برای خریداری نمونه های درجه یک و با کیفیت انواع بطری و پارچ و لیوان خرید اینترنتی از سایت دیجی کالا را پیشنهاد می کنیم. توجه داشته باشید سفارش خرید و ارسال محصول مورد نظر شما در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد.
 


دسته‌بندی‌ها: ماگ، لیوان و فنجان - پارچ و بطری - سرویس پارچ و لیوان - سرویس چای خوری - سرویس چای خوری

ما در اینجا به لیست جدید ترین پارچ، بطری و لیوان های های شهریورماه 1400 میپردازیم

ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

وب جو
Logo