در این مطلب می پردازیم به محبوب ترین آویز های طلا زنانه مرداد ماه 1400 در باسلام

بروز رسانی شده در 3 سال پیش

آویز طلای زنانه 

طلا فلزی گران‌بهاست و یکی از عناصر با ارزش و زیبا در جهان است که خانم‌ها و آقایان به عنوان زینت از آن استفاده می‌کنند. طلا توسط طلاسازان به شکل‌های مختلفی ساخته می‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته آلیاژی به نام برنج هم وجود دارد که از نظر رنگ و ظاهر به طلا شباهت دارد. به همین دلیل زیورآلاتی از جنس برنج هم وجود دارد.
یکی از زیورآلات طلا که بسیار مور استفاده قرار می‌گیرد آویز طلای زنانه است. این آویزها در شکل و شمایل متنوع با وزن‌های مختلف ساخته می‌شوند. بسیاری از بوتیک‌ها هم در سراسر کشور هستند که طلای مورد نظر مشتری را به شکل سفارشی می‌سازند و بسیاری از آن‌ها محصولات خود را در آنلاین به فروش می‌رسانند. بسیاری از فروشندگان زیورآلات طلا محصولات خود را در سایت دیجی کالا برای فروش آنلاین قرار داده‌اند تا مردم با انتخابی وسیع و زمانی کوتاه انتخابی دقیق و متنوع داشته باشند. یکی از این زیورآلات پرطرفدار آویز گردنبند و پلاک طلاست که همراه انواع زیورآلات با قیمت و تخفیف‌های ویژه در سایت قرار داده شده است. از برندهای تولیدکننده زیورآلات طلا می‌توان به رزا و زربان اشاره کرد.

به طور کلی طلاها از دو عیار 18 و 24 ساخته می‌شوند. زیورآلاتی که از طلای 18 عیار ساخته می‌شوند از کیفیت نسبتاً بالایی برخوردارند و همچنین قیمتشان نسبت به زیورآلات ساخته‌شده با طلای 24 عیار مناسب‌تر است. آویز طلای زنانه هم در طراحی‌ها و شکل‌های مختلف در سایت با عیار 18 قرارگرفته است تا همه بتوانند از هر رنج قیمتی که می‌خواهند یک آویز زیبا انتخاب کنند.

آویزهای طلا به همراه یک زنجیر نازک نه تنها یک هدیه گران‌بها و ارزشمند است بلکه هر شخصی به عنوان یک زیور زیبا می‌تواند از آن برای زینت استفاده کند. آویز طلای زنانه در سه رنگ گلد، رزگلد و سفید ساخته می‌شوند. از مدل‌های آویز گردنبند موجود می‌توان به مدل دریم کچر اشاره کرد. داشتن چنین اویزی علاوه بر اینکه زیباست می‌تواند برای افرادی که دوست دارند طلای آن‌ها نشانه یا مفهومی داشته باشد هم انتخاب خوبی است. دریم کچر جزو آویزهایی است که قصه‌ی جالبی دارد: از زمان‌های قدیم اعتقاد داشته‌اند که دریم کچر قادر است خواب‌های بد و کابوس را دور کند. آویز دریم کچر و دیگر آویزهای موجود در سایت به دلیل ظرافتی که در طراحی و ساخت آن‌ها به‌کار رفته است می‌تواند هدیه‌ای زیبا برای خانم‌های خوش‌سلیقه باشد.




ما در اینجا به در این مطلب می پردازیم به محبوب ترین آویز های طلا زنانه مرداد ماه 1400 میپردازیم

ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

وب جو
Logo