این شما و 8 تا از محبوب ترین کمربند های زنانه مرداد ماه 1400 در باسلام

بروز رسانی شده در 3 سال پیش

کمربند زنانه

کمربند،یکی از اکسسوری‌های بسیار جذابی که هم برای زنان و هم برای مردان کاربردهای زیادی دارد. انتخاب یک کمربند خوب می‌تواند ظاهر شما بسیار مرتب‌تر و شیک‌تر از قبل کند و هر خانم خوش پوشی نیاز به چند کمربند زنانه متناسب با لباس‌هایش در کمدش دارد.


انواع کمربند زنانه

کمربند زنانه چندین و چند مدل دارد. ساده‌ترین نوع کمربند زنانه کمربند کلاسیک از جنس چرم طبیعی، چرم مصنوعی یا جیر است که شباهت زیادی به کمربند مردانه دارد و روی بیشتر شلوارها از جمله شلوار جین و شلوارهای فاق بلند ظاهری بسیار شیک دارد. این کمربندها می‌توانند باریک یا پهن باشند . مثلا یک کمربند پهن مجلسی چرم با طرحی خاص جلوه‌ی پیراهن شما را کاملا تغییر می‌دهد.
کمربند دیگری که روی لباس زیبایی خاصی دارد کمربند پارچه‌ای است. مدلی که از جنس پارچه و به رنگ لباس یا با رنگ مکمل دوخته شده باشد که لباس را اسپرت‌تر و شیک تر نشان می‌دهد. کمربند زنانه کشی هم می‌تواند روی شلوار برای کسانی که گودی کمر دارند مناسب باشد.
یکی دیگر از انواع کمربند که ظاهر مجلسی و شیکی دارد مدل فلزی زنجیری است، این مدل کمربندهای زنانه که بیشتر به رنگ طلایی هستند می‌توانند ضخیم یا ظریف باشند و بسته به جای قرارگیری آن‌ها روی بدن می‌تواند هیکل شما را بهتر نشان دهد.


برندهای تولیدکننده کمربند زنانه

کمربندهای زنانه‌ی بسیار زیادی در بازار موجود هستند و تعداد برندهای تولیدکننده‌ی این محصول در بازار بسیار زیاد است. ال سی وایکیکی، استرادیواریوس و اچ اند ام از جمله برندهای خارجی‌ای هستند که زیباترین کمربندهای زنانه را در بازار عرضه کرده‌اند. همچنین برندهایی مانند چرم دیاکو، رایا چرم، چرمیران و ... در میان برندهای ایرانی می‌توانند گزینه‌های بسیارخوبی باشند.


خرید آنلاین کمربند زنانه از فروشگاه اینترنتی باسلام

باسلام جایی است که انتخاب‌های متنوع و زیبایی را برای هر بودجه و سلیقه‌ای در مقابل کاربران می‌گذارد. به راحتی می‌توانید هر مدل کمربند زنانه‌ای را که می‌خواهید انتخاب کنید و در مدت زمانی کم و بدون نیاز به خارج شدن از خانه آن را تحویل بگیرید.




ما در اینجا به این شما و 8 تا از محبوب ترین کمربند های زنانه مرداد ماه 1400 میپردازیم

ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

وب جو
Logo