بررسی 6 تا از کفش های نیم بوت مردانه محبوب جوانان در باسلام

بروز رسانی شده در 3 سال پیش

نیم‌بوت مردانه
با آغاز برف و باران‌های فصل زمستان و پاییز برای بیرون رفتن از خانه باید لباس و کفش مناسبی پوشیده شود تا از بدن در مقابل سرما محافظت کنند. کفش‌های زمستانی مردانه در انواع مختلفی مانند بوت، پوتین و چکمه طراحی و تولید می‌شوند. این سه مدل تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، اما در بین آقایان بوت‌ها پرطرفدارتر می‌باشند. واژه بوت از ریشه فرانسوی است. مدت طولانی نیست که آقایان از بوت در زمستان به‌صورت مستمر استفاده می‌کنند؛ اما با همه‌گیر شدن مد، توجه آقایان نیز به استایل سازی بیشتر شده است. بوت‌ها معمولاً ساق پا تا زیر زانو را می‌پوشانند؛ اما انتخاب اکثر آقایان در بین بوت و نیم‌بوت، نیم‌بوت است، زیرا این کفش زمستانی کوتاه‌تر بوده و بیشتر با استایل مردانه قابلیت ست و انطباق را دارند. نیم‌بوت‌ها معمولاً قوزک و مچ پا را می‌پوشانند و با توجه به طرح و جنسی که دارند با استایل‌های رسمی و اسپرت قابل‌استفاده می‌باشند. پس به‌راحتی می‌توانید با هر نوع استایلی که دارید بوت یا نیم‌بوت مناسب خود را بیابید.
انواع نیم‌بوت مردانه
نیم‌بوت‌ها در طرح‌های متنوعی مانند تیمبرلند، بیکر، بوت نظامی، بوت چلسی و ... تولید می‌شوند  و به صورت بنددار و زیپی در بازار وجود دارند. هرکدام از این مدل‌ها ست‌های خاص خود را دارند. معمولاً بوت‌های بند دار اسپرت هستند و نیم‌بوت‌های زیپی به استایل‌های کلاسیک نزدیک‌اند. این کفش‌های زمستانی مردانه معمولاً با جنس چرم و جیر تولید می‌شوند. هرکدام از این جنس بوت‌ها جلوه خاص خود را به استایل شما می‌بخشند. نیم‌بوت‌های چرم به‌خوبی با شلوارهای کتان، جین یا پارچه‌ای ست می‌شوند. نیم ‌بوت‌های چرم هم به صورت زیپی و هم بندی تولید می‌شوند اما نیم‌بوت‌های جیر فقط به‌صورت زیپی در بازار موجود هستند. این کفش‌های زمستانی مردانه معمولاً در تن‌های رنگی مشکی، قهوه‌ای، عسلی و سورمه‌ای تولید شده‌اند. برای آقایان همیشه کیفیت، جنس و نوع دوخت بوت‌ها از اهمیت بیشتری، نسبت به مد و تنوع طرحی دارد. قیمت بوت‌ها نسبت به جنس، برند و مدل آن‌ها متغیر است.
برندهای تولید کننده نیم‌بوت مردانه
اگر سری به کت واک‌ برندهای لوکس در سراسر دنیا بزنید متوجه خواهید شد، اکثر برندها خط تولید کفش‌های خود را دارند؛ اما بسیاری از برندها هم در کشورمان و هم در اروپا و آمریکا فقط تولیدکننده کفش می‌باشند. برندهای مطرح ایرانی در زمینه تولد کفش و بوت مردانه شامل پاتن چرم، مارال چرم، کفش ملی، چرم نوین، چرم مشهد، چرم درسا، پاندورا، ویزلند و ... می‌شوند. از برندهای مطرح خارجی در حوزه تولید بوت مردانه باید به کاترپیلار، تیمبرلند، دکتر مارتنز، هایتک، آندر آمور نام برد.
خرید اینترنتی نیم بوت مردانه
بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران یعنی دیجی کالا جدیدترین و گسترده‌ترین طیف مدل‌های نیم‌بوت مردانه را در اختیار مخاطبان خود قرار داده‌است. شما می‌توانید با مطالعه اطلاعات درج‌شده برای هر کالا انتخاب خود را نهایی ساخته و از خرید اینترنتی مطمئن، آسان و سریع خود لذت ببرید.




ما در اینجا به بررسی 6 تا از کفش های نیم بوت مردانه محبوب جوانان میپردازیم

img نیم بوت مدل انرژی

640,000

این قیمت مربوط به این ماه می باشد

اطلاعات محصول

    نیم بوت مردانه مدل انرژی با رویه چرم عالی و زیره ترمو، کیفیت عالی نیم بوت مردانه مدل انرژی با رویه چ ...
مشاهده کالا
img کیف اداری 2003

155,000

این قیمت مربوط به این ماه می باشد

اطلاعات محصول

    تولیدی شیک و پیک لطفا بعد از ثبت سفارش در گفتگو پیام بفرستید و از رنگ و سایز مورد علاقه‌تون انتخا ...
مشاهده کالا

ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

وب جو
Logo