بهترین بالش های مرداد ماه 1400 در باسلام

بروز رسانی شده در 3 سال پیش

بالش

ممکن است بالش‌ها تقریباً یکسان به نظر برسند اما هر یک از انواع آن‌ها دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است که بهتر است پیش از خرید بررسی شوند. اگر بالش شما نتواند به‌درستی از سر و گردن شما پشتیبانی کند، می‌تواند باعث بی‌قراری و فشار به ستون فقرات شود و خواب باکیفیت را ممکن نسازد. برای خرید بالش مناسب ابتدا باید از خود پرسید، در چه وضعیتی می‌خوابید؟ برای اینکه تکیه‌گاه مناسب برای گردن و سر خود تهیه کنید، باید از بالشی استفاده کنید که خیلی سرتان را به سمت بالا یا پایین خم نکند. 
افرادی که به پشت می‌خوابند ممکن است به بالش تخت‌تر از آنچه خواب جانبی نیاز دارد، نیاز داشته باشند. افرادی هم که بر روی شکم و معده می‌خوابند به یک بالش نازک نیاز دارند تا گردن خیلی بالا قرار نگیرد. البته هنگام خرید بالش باید به نوع تشک خود هم توجه کرد. 
پارچه و روکش بالش باید از بهترین مواد باشد. پارچه‌های پلاستیکی در شب سبب تعرق می‌شوند و از کیفیت خواب می‌کاهند. بهتر است از انواع روکش‌های باکیفیت و با قابلیت تنفس استفاده کرد.


انواع بالش

بالش‌ها از تنوع گسترده‌ای برخوردار هستند. برخی از افراد حساسیت دارند از این رو بهتر است از نوع مناسبی از بالش استفاده کنند. استفاده از پر، پنبه و پلی‌استر در تهیه‌ی این محصول بسیار رایج است. 
بالش‌های پلی‌استر: این مدل بالش متداول‌ترین نوع بالشی است که در بازار مشاهده خواهید کرد و معمولاً قیمت ارزان‌تری نسبت به سایر مدل‌ها دارد. 
بالش‌های مموری فوم: این همان ماده (پلی اورتان) است که در تهیه‌ی بسیاری از تشک‌ها از آن استفاده می‌شود. بالش‌های دارای مموری فوم معمولاً چگال تر از بالش‌های پلی‌استر یا فوم خرد شده هستند و معمولاً متناسب با فرم سر شما هستند. البته بالش‌های مموری فوم به‌اندازه بقیه قابلیت تنفس ندارند به همین دلیل ممکن است در طول شب سبب تعرق شوند. 
بالش هوشمند: این بالش‌ها جدیدترین مدل از بالش هستند که براساس تکنولوژی روز ساخته می‌شوند.خروپف را کاهش می‌دهند و سبب بهبود کیفیت خواب می‌شوند. این بالش‌ها از طریق حسگر کمی باد می‌شوند یا ارتعاش کوچکی ایجاد می‌کنند تا فرد سر خود را تکان دهد و مجاری تنفس باز شوند. هم چنین تنفس و ضربان قلب هم ثبت و بررسی می‌کنند. 
بالش پر: این بالش‌ها به‌طور معمول از پر غاز یا اردک تهیه می‌شوند.معمولاً سفت‌ترند و مخالفان زیادی دارند. طرفداران حیوانات و محیط‌زیست استفاده از بالش‌های پر را توصیه نمی‌کنند.


خرید آنلاین بالش

هنگام خرید بالش باید سه مؤلفه‌ی اصلی انعطاف‌پذیری، توانایی نگه‌داشتن فرم اصلی در طول زمان و قابلیت تنفس را در نظر گرفت. برای خرید آنلاین بالش می‌توان به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مراجعه کرد. دیجی‌کالا مجموعه‌ای از بهترین بالش‌های برندهای هارمونی، ژینورا، ایپک و ... را گردآوری کرده است. اطلاعات خوبی درباره‌ی الیاف، لطافت و کیفیت دوخت بالش‌ها در این سایت  قرار دارد. 




ما در اینجا به بهترین بالش های مرداد ماه 1400 میپردازیم

img بالشت پر یک رو

109,000

این قیمت مربوط به این ماه می باشد

اطلاعات محصول

    بالشت پر متقال بالشت بدون روکش و کاور. برای کسانی که به دنبال فقط پر با یک پرگیر هستند. و روکش آن را ...
مشاهده کالا
img کوسن گلیم دستبافت طرح سنتی بافته شده با نخ پشم اعلا قابل شستشو و رنگ ثابت در رنگ طرح و ابعاد سفارشی قابل ارایه میباشد

230,000

این قیمت مربوط به این ماه می باشد

اطلاعات محصول

    کوسن گلیم دستبافت در ابعاد و رنگ سفارشی قابل بافت هست. بسیار بادوام و رنگ ثابت میباشد. بافته شده با ...
مشاهده کالا

ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

وب جو
Logo